Seofy Marketing. All Rights Reserved.
Termeni si conditii
TERMENI ȘI CONDIȚII
Acest website este administrat de subscrisa SeoSav SRL (denumită în continuare „Site-ul” sau „Prestatorul”), entitate juridică română, înregistrată în Registrul Comerțului sub Nr. J22/1516/09.07.2020, identificată prin Cod Unic de Identificare: 42750962, iar întregul conținut pe care îl veți regăsi ne aparține în integralitate.
Societatea SeoSav S.R.L. este un furnizor pentru servicii de web development, digital marketing, branding, precum și alte servicii conexe acestora. Serviciile pot fi contractate, liber, prin negociere directă sau prin intermediul acestui website, în termenii și condițiile de mai jos.
Termenii și condițiile de mai jos reglementează atât condițiile de folosire a website-ului www.seofy.ro, de către vizitatori, cât și condițiile contractuale/comerciale aplicabile raporturilor juridice ce se derulează între SeoSav S.R.L. și Beneficiar (denumit în continuare „Utilizatorul”,„Clientul” sau „Beneficiarul”), respectiv drepturile și obligațiile părților cu privire la modalitatea de achiziționare și de prestare a serviciilor contractate.
Din acest motiv, vă rugăm să citiți cu mare atenție materialul de mai jos, iar dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile noastre (pentru ușurință „Termenii”), vă îndemnăm să nu folosiți acest site web. Dacă, în schimb, alegeți să folosiți site-ul web www.seofy.ro („site-ul”), conduita dumneavoastră indică faptul că sunteți de acord să respectați Condițiile, având valoarea de acceptare tacită.
- GENERALITĂȚI:
- Actualizări:
Site-ul își rezervă dreptul de a actualiza, periodic, acești Termeni, pentru a reglementa conduita specifică a utilizatorilor pe site. Pentru fiecare accesare a informațiilor de pe site, se vor aplica Termenii de la momentul accesării informației, iar pentru raporturile juridice se vor aplica Termenii de la momentul contractării serviciului sau cel al transmiterii acceptării ofertei de către Client.
- Conținutul și drepturile de autor în privința informațiilor de pe site:
Conținutul si designul site-ului aparțin Subscrisei și sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și drepturile conexe (Legea nr. 8/1996).
Utilizatorului îi este interzis să reproducă materialele afișate pe site fără a obține acordul, prealabil, scris, al subscrisei. De asemenea, este interzisă și copierea sau distribuirea acestora, către alte terțe părți.
- Accesul la informații:
Subscrisa, își rezervă dreptul să suspende sau să înceteze accesul utilizatorului la conținutul site-ului sau la o parte a acestui conținut, fără orice altă notificare sau formalitate și fără ca acest lucru să necesite explicarea atitudinii sale, cu excepția în care accesul este necesar pentru derularea unui raport juridic preexistent, situație în care Subscrisa își rezervă dreptul să invoce toate mijloacele legale pentru protejarea drepturilor și intereselor proprii.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a suspenda, temporar, fie accesul, fie prestarea serviciului ori de câte ori va fi nevoie pentru protejarea intereselor noastre sau ale utilizatorilor noștri în situațiile de urgență, pentru evitarea unui pericol iminent precum: atac cibernetic, în alte situații de forță majoră sau cele asimilate cazului fortuit.
- Limitarea răspunderii pentru utilizatorii site-ului:
Subscrisa nu își asumă răspunderea, în nicio situație, pentru nicio daună, pricinuită direct sau indirect, suferită ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor furnizate pe acest site.
Subscrisa nu garantează acuratețea, corectitudinea sau caracterul actual al informațiilor furnizate, acestea având un caracter general, informativ / în scop de marketing.
Pentru oferirea unor informații precise, consultanță specializată, servicii și produse, vă îndemnăm să ne contactați direct pentru a obține o ofertă personalizată.
- Contact:
Pentru informații suplimentare, întrebări, răspunsuri și oferte personalizate ne puteți contacta utilizând formularul de contact de pe site, la adresa de e-mail de pe site sau la numărul de telefon cu prefix național (+4) 0799.456.882.
- Oferta:
Pentru a primi o ofertă cât mai fidelă și care să satisfacă nevoile Utilizatorul, vă îndemnăm să ne furnizați cât mai multe date, corecte și concrete, cu privire la proiectul dorit.
Subscrisa nu își asumă răspunderea, sub nicio formă pentru neplăceri cauzate de furnizarea de către utilizator a unor informații incomplete sau incorecte sau de furnizarea incompletă a unui serviciu datorată unor deficiențe de comunicare dintre Subscrisa și Beneficiar. În acest caz, Beneficiarul este dator să se asigure că solicită furnizarea serviciului în cunoștință de cauză, că stăpânește proprietatea termenilor folosiți, că înțelege oferta și implicațiile acesteia, sau a serviciului oferit, și că dorește contractarea serviciului în aceste condiții, având obligația să solicite informațiile și clarificările necesare ori de câte ori există neclarități.
În cazul în care o cerere este incompletă sau incorectă, Subscrisa își rezervă dreptul să: 1) ceară detalii suplimentare Utilizatorului folosind adresa de e-mail furnizată de acesta, 2) să proceseze cererea și să furnizeze serviciului în condițiile în care le-a înțeles sau 3) să șteargă cererea fără nicio înștiințare a utilizatorului.
Realizarea serviciilor contractate se efectuează exclusiv pe baza documentelor, materialelor și informațiilor puse la dispoziție de către Beneficiar. Acesta își ia angajamentul că orice text, imagini, grafică, poze, design și orice altă operă furnizată prestatorului pentru realizarea serviciilor contractate sunt deținute și aparțin beneficiarului. Responsabilitatea cu privire la orice reclamații sau acțiuni în justiție, ce rezultă din încălcarea unor drepturi de autor referitoare la conținutul acestora revine integral beneficiarului.
- Facturare, plată, ștergere/suspendare servicii:
Pentru serviciile contractate, facturarea se face conform cu oferta comercială, publicată pe site, sau cu oferta personalizată comunicată Clientului.
În situația în care între Subscrisa și Client se încheie un alt acord contractual, se vor aplica prioritar dispozițiile acelui acord. De asemenea, în situația în care acordul contractual nu prevede dispoziții contrare, acesta se va completa cu acești Termeni și Condiții Contractuale.
Termenul de plata este cel specificat pe factură. Plata prețului se va efectua de către Beneficiar la data emiterii facturii fiscale de către prestator, prin virament bancar în contul indicat în factură. La acest moment nu sunt acceptate plățile online prin aplicații de plată.
Întârzierea efectuării plății poate duce la suspendarea ori chiar ștergerea serviciilor, cu informarea clientului în prealabil. În funcție de acordul părților, serviciile pot fi reactivate/reluate/finalizate după efectuarea plății.
- Interdicții și limitări:
Este interzisă publicarea sau transmiterea către sau în legătură cu acest site a materialelor ilegale, amenințătoare, defăimătoare, obscene, pornografice sau a altor materiale care pot contraveni legilor din România.Materialele și conținutul publicate pe acest site sunt oferite “ca atare”, pe baza experienței și opiniilor noastre profesionale, fără garanții, explicite sau implicite de orice natură, inclusiv garanții de adecvare pentru scopuri comerciale, garanții de respectare a drepturilor de autor sau garanții de adecvare pentru vreun scop anume.
Nu ne asumăm răspunderea, indiferent de cauză, pentru orice daună (inclusiv, dar fără a se limita la daune pentru pierderi de profit, întreruperea activității, pierderea informațiilor etc) ce decurg din utilizarea sau incapacitatea de utilizare/furnizare a materialelor, chiar dacă Subscrisa a fost informată asupra posibilității apariției unor asemenea daune.
- CONDIȚII SPECIFICE APLICABILE SERVICIILOR DE WEB DESIGN.
- Obiect/plată/preț:
Subscrisa SeoSav S.R.L. oferă, la cerere, servicii de proiectare / realizare pagină web de prezentare pe platforma de tip „open source” WordPress (https://wordpress.org), denumit în continuare „Proiectul”. Detaliile privind serviciile furnizate și de preț sunt descrise în oferta personalizată.
Pentru serviciile furnizate de tip abonament lunar, Clientul va plăti prestatorului prețul abonamentului stabilit în Ofertă, în prima decadă a fiecărei luni calendaristice pentru serviciile care vor fi prestate în luna în curs. Contravaloarea primei luni de abonament se va achita în momentul finalizării platformei.
Durata contractului este stabilită de comun acord de către părți, în funcție de amploarea, periodicitatea și complexitatea serviciilor furnizate de către Subscrisa.
Orice alte modificări, neprevăzute în ofertă, vor fi taxate suplimentar, conform condițiilor din ofertă, iar în lipsa unor astfel de condiții, cu un tarif orar de 250 RON/oră.
- Limitarea răspunderii
Prestatorul nu va fi considerat răspunzător pentru încălcarea de către Beneficiar a reglementărilor aplicabile în ceea ce privește modul de utilizare a serviciilor, scopul utilizării acestora sau conținutul transmis, stocat, expus sau care face, în orice mod, obiectul unei operațiuni efectuate cu sprijinul sau prin intermediul serviciilor prestate.
Prestatorul nu răspunde de eventualele modificări ale serviciului prestat, aduse de Client după finalizarea proiectului și care nu fac obiectul înțelegerii dintre părți. Disfuncționalitățile apărute după finalizarea Proiectului, din culpa Beneficiarului, vor putea fi remediate de către prestator contra-cost, conform listei de prețuri practicate de către acesta (de pe site, din ofertă sau ca medie a prețurilor practicate în ultimele 6 luni anterioare datei solicitării serviciului de către Beneficiar).
Prestatorul va realiza serviciile contractate în termenul stabilit de către părți și sub rezerva îndeplinirii de către Beneficiar a propriilor obligații astfel cum acestea au fost prevăzute în acești Termeni sau în oferta personalizată, în caz contrar, Prestatorul își rezervă dreptul de liberă apreciere asupra modului în care va proceda, având posibilitatea să accepte prelungirea/decalajul termenului sau prestarea serviciului în formă simplificată pe baza datelor furnizate și a materialelor remise prestatorului de către Beneficiar.
Prestatorul este exonerat de orice răspundere în situația în care serverul pe care este găzduită pagina web are disfuncționalități.
Prestatorul este exonerat de orice răspundere în situația în care apar disfuncționalități pe platforma: WordPress (https://wordpress.org) sau alte module și template-uri folosite.
- Confidențialitate:
Părțile vor păstra confidențialitatea datelor, informațiilor și documentelor transmise de la o parte către cealaltă, cu respectarea reglementărilor în vigoare și nu pot dezvălui condițiile acordului lor comercial către terți fără consimțământul prealabil, în scris, a celeilalte părți.
Subscrisa va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care Beneficiarul le va furniza. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul document sau cu acordul titularului informației.
Nicio declarație publică, comunicat de presă, postare, promovare sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va putea fi făcută de Client cu privire la Comanda/Contract fara consimțământul nostru prealabil, scris.
Vă atragem atenția că prin transmiterea de informații, date sau alte materiale prin intermediul acestui site, veți oferi acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații, în măsura în care nu conțin date personale, pentru care sunt aplicabile condițiile G.D.P.R. de mai jos. De asemenea, prin transmiterea informațiilor veți fi de acord ca Prestatorul să poată utiliza liber, în interes propriu / comercial / de reclamă, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului.
În cazul în care se desfășoară întreaga campanie de publicitate precum și în cazul în care se întocmește planificarea de marketing, sau ori de câte ori consideră necesar sau convin în acest sens, părțile pot semna un Acordul de confidențialitate, cu specificarea mijloacelor asupra cărora se păstrează confidențialitatea.
La sfârșitul campaniei publicitare, Subscrisa va preda Beneficiarului orice imagine/text/produs/matriță ce o deține cu privire la produsele/serviciile acestuia. Prestatorul nu are dreptul să utilizeze în niciun fel imaginea, textul/matrița, fără acordul scris, în prealabil al Beneficiarului.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal – „G.D.P.R.”.
Fiecare dintre părțile contractante se obligă să respecte legislația cu privire la protecția, confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal, respectiv Regulamentul UE 679/2016 al Parlamentului European și Consiliului și orice alte acte normative în domeniu, în vigoare.
Fiecare parte este responsabilă de procedurile interne de păstrare, prelucrare și protecție a datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice angajate sau colaboratoare sau cu care intră în contact ca urmare a efectelor contractului.
În cazul cesionării sau subcontractării, totale sau parțiale a prezentului contract, ambele părți se vor asigura că terții cesionari sau subcontractanți respectă obligațiile cu privire la protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal. Cesionarea este posibilă în condițiile Codului Civil.
Părțile se obligă reciproc să-și notifice în termen de 24 de ore, în scris, cu privire la orice plângere sau cerere care se referă direct la procesarea datelor cu caracter personal, la respectarea legislației în vigoare, sau cu privire la orice incident de securitate în acest sens precum și să-și ofere asistență reciprocă în vederea respectării obligațiilor cu privire la protecția și prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice, decurgând din derularea prezentului contract.
Subscrisa SeoSav S.R.L. colectează următoarele tipuri de date personale de la dvs.: nume, prenume, adresă de mail, telefon, alte date de identificare (după caz) precum: ID Client, ID Tranzacții, Carte de Identitate, istoricul navigării, adresă de facturare și/sau alte date, necesare sau furnizate de Client, în vederea derulării raportului comercial.
Următoarele date sunt prelucrate în interesul legitim al companiei noastre potrivit activității sale economice precum și în următoarele scopuri declarate expres:
- Pentru a vă răspunde mesajelor dvs. din formularul de contact prelucrăm următoarele date:
- Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru a vă putea personaliza adresarea.
- E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a vă răspunde la mesaj.
iii. Mesaj – aici puteți detalia nevoile dvs.
- În vederea executării obligațiilor contractuale vom prelucra toate datele furnizate.
- Comportament online, în vederea îmbunătățirii serviciilor.
- Istoria navigării – partajăm aceste informații cu partenerii noștri descriși în politica de cookies pentru a vă putea livra oferte personalizate. Mai multe informații regăsiți în secțiunea următoare privind politica noastră de cookie-uri.
Ce facem cu ele?
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate în cadrul companiei. Găzduirea și stocarea datelor dumneavoastră are loc în România la sediul social.
Datele dvs. personale pentru istoria navigării vor putea fi transmise partenerilor noștri descriși în politica de cookies. Vă rugăm consultați secțiunea dedicată politicilor de cookies, în această pagină.
Cât timp păstrăm datele cu caracter personal?
Datele dumneavoastră cu caracter personal din cadrul mesajelor vor fi ținute timp de un an de la ultima comunicare, dacă nu deveniți clientul nostru.
Datele cu caracter personal care sunt cuprinse în documentele financiar-contabile sau în documente care se anexează documentelor financiar-contabile, vor fi păstrate 10 ani conform dispozițiilor art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, emis de Ministerul Finanțelor Publice și nu vor fi accesate în niciun alt scop decât scopul legal pentru care sunt arhivate. După 10 ani aceste date vor fi distruse.
Datele dumneavoastră cu caracter personal din cadrul newsletter-ului vor fi ținute pe durata de funcționare a newsletter-ului sau până când veți alege să vă retrageți consimțământul.
Datele dumneavoastră privind activitatea online vor fi ținute pe perioada de viață a cookie-urilor sau până când decideți să ștergeți cookie-urile.
Care sunt drepturile dvs?
Dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs. sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitați restricționarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi vă rugăm să ne contactați prin secțiunea de contact sau la adresa de e-mail: contact@seofy.ro.
Dacă doriți să înaintați o plângere legată de modul în care v-am procesat datele personale, contactați responsabilul cu protecția datelor la următoarea adresa de e-mail contact@seofy.ro. Responsabilul cu protecția datelor va lua legătura cu dumneavoastră pentru a rezolva problema ridicată.
De asemenea puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter personal la www.dataprotection.ro și puteți depune o plângere la ei.
- Proprietatea:
Beneficiarul va pune la dispoziția prestatorului toate datele, informațiile, textele, imaginile, model logo, sigla, etc. de care acesta are nevoie pentru realizarea website-ului sau a modificărilor solicitate de către Beneficiar. De asemenea, Beneficiarul se obligă să furnizeze datele de acces la aplicațiile necesare implementării website-ului. Totodată, Clientul declară că este proprietarul de drept al domeniului pe care se lucrează și care fac obiectul derulării prezentului contract.
Toate drepturile, inclusiv drepturile de proprietate intelectuală și drepturile conexe asupra serviciilor realizate de către prestator în desfășurarea obiectului acordului contractual, aparțin Beneficiarului doar de la momentul finalizării serviciilor contractate și achitării integrale a prețului.
Pentru realizarea Proiectului, Prestatorul cesionează toate drepturile patrimoniale de autor și drepturile conexe asupra lucrărilor executate în patrimoniul Beneficiarului, înțelegând să nu mai aibă nici o pretenție asupra acestor drepturi, sub rezerva achitării integrale a prețului contractului de către beneficiar.
- Încheierea și încetarea contractului:
Contractul se încheie la momentul la care acceptarea ofertei de către Client ajunge la Prestator. Perioada contractuală este cea convenită de către părți prin oferta comercială.
Părțile pot denunța unilateral contractul ca efect al manifestării de voință expresă a uneia din părți. Denunțarea nu produce efecte asupra obligațiilor scadente. Prestatorul are dreptul de a pretinde plata corespunzătoare pentru serviciile prestate efectiv până la data denunțării unilaterale a contractului, în baza unui raport de activitate. În cazul serviciilor de tip abonament, denunțarea poate avea loc cu o notificare prealabilă a celeilalte părți de minim 30 de zile calendaristice. Beneficiarul are obligația să își manifeste nemulțumirile în termen de 48 de ore de la primirea raportului de activitate, în caz contrar acesta urmând să fie considerat, prin voința părților, acceptat fără rezerve.
Nerespectarea obligațiilor asumate, potrivit acestor Termeni sau potrivit Ofertei Comerciale, de către una din părți, dă dreptul părții vătămate de a rezilia contractul, în condițiile legii.
În concluzie, relația contractuală dintre Părți poate înceta în următoarele situații:
- la expirarea duratei contractuale, numai după achitarea integrală a serviciului prestat;
- prin acord;
- prin reziliere, în condițiile prezentului contract;
- prin denunțarea unilaterală a contractului;
- de drept, în cazul dizolvării, lichidării, falimentului, retragerii autorizației de funcționare a uneia dintre părți.
Încetarea prezentului contract nu exonerează părțile de la plata sumelor datorate și de la executarea obligațiilor asumate până la data încetării contractului.
- Cesiunea contractului:
Părțile nu vor putea cesiona, parțial sau integral, drepturile și obligațiile prevăzute în prezentul contract unei terțe persoane fără acordul expres, exprimat în scris, al celeilalte părți.
- Servicii ce pot fi furnizate de prestator:
-Servicii dezvoltare web,
-Servicii marketing online platforma facebook,
-Servicii marketing online platforma google,
-Servicii marketing online platforma tik tok,
-Servicii digital marketing,
-Servicii optimizare seo.
- CONDIȚII SPECIFICE APLICABILE SERVICIILOR DE MARKETING ONLINE.
- Generalități:
Serviciile de marketing online reprezintă servicii de publicitate online, ce pot fi prestate de Subscrisa, în calitate de Prestator în favoarea Beneficiarului, în scopul promovării prin publicitate pe internet a produselor/serviciilor acestuia descrise în oferta comercială.
Pentru acest tip de serviciu, Clientul este dator să solicite o ofertă personalizată, în care vor fi descrise detaliile specifice colaborării, respectiv specificațiile tehnice ale conținutului serviciilor furnizate de către Prestator, numărul și identificarea fiecărui serviciu în parte.
Modificarea serviciului se poate realiza la cererea expresă a clientului, de maxim două ori pe lună (cu titlu gratuit) care devine anexă la oferta comercială, în acest mod, părțile putând actualiza periodic acordul contractual / oferta comercială, pentru a asigura o optimizare a serviciului furnizat, în raport de scopul declarat de client. Pentru aceasta, Prestatorul are obligația să anunțe intenția sa de modificare cu cel puțin 15 zile lucrătoare înainte de următoarea apariție.
În cazul în care, în urma modificării se modifică formatul imaginii/textului de așa natură încât se modifică și valoarea campaniei publicitare și a comisionului Prestatorului, părțile vor renegocia și vor actualiza valoarea contractului, prin act adițional sau prin anexă de actualizare a ofertei comerciale, semnată de ambele părți. Aceleași reguli se aplică și în situația în care se dorește extinderea obiectului contractului.
Materialele grafice (bannere, video-uri, etc.) utilizate de către Prestator pentru campaniile publicitare ale Beneficiarului, vor fi realizate de către Prestator într-un număr de maximum 10 materiale grafice pe lună.
Prestatorul va gestiona bugetul de promovare a produselor sau serviciilor Beneficiarului, Clientul acordând Prestatorului încrederea și libertatea de decizie în ceea ce privește modalitatea de gestionare a bugetului alocat.
- Prețul contractului și modalitatea de plată:
Pentru serviciile de publicitate online furnizate de către Prestator, Beneficiarul va plăti Prestatorului prețul pachetului de servicii stabilit în Oferta Comercială.
Beneficiarul va plăti Prestatorului prețul contractului în prima decadă a fiecărei luni calendaristice pentru serviciile care vor fi prestate în luna în curs. Contravaloarea primei luni de abonament se va achita la data încheierii contractului.
Plata prețului se va efectua conform detaliilor indicate în factura emisă de Prestator.
Nicio plată efectuată prin ordin de plata nu va fi considerată primită decât în momentul ajungerii ei în contul bancar al Prestatorului. Dacă data plății coincide cu o zi de sâmbătă, duminică sau cu o zi nelucrătoare / o sărbătoare legală în România, Beneficiarul va lua toate măsurile necesare pentru ca plata să fie recepționată de Prestator în ziua lucrătoare care precedă respectiva zi.
Pentru neîndeplinirea la timp a obligațiilor de plată a comisionului, partea îndreptățită poate percepe penalități de întârziere de 1% din suma datorată pentru fiecare zi de întârziere.
La împlinirea termenului scadent penalitățile încep să curgă de drept și debitorul este de drept pus în întârziere fără să mai fie necesară o notificare în acest sens.
Prestatorul își rezervă dreptul de a suspenda serviciile de publicitate online oferite Beneficiarului până la momentul achitării prețului de către acesta din urmă.
- Durata contractului:
Durata contractului este stabilită de comun acord de către părți, în funcție de amploarea, periodicitatea și complexitatea serviciilor furnizate de către Prestator, și este prevăzută în Oferta Comercială.
Dacă niciuna din părți nu notifică celeilalte intenția sa de încetare a contractului, cu cel puțin 60 de zile calendaristice înainte de expirarea duratei contractuale, acesta se consideră prelungit de drept pe perioadă de timp egală cu cea inițial stabilită.
- Încetarea contractului:
Părțile pot denunța unilateral prezentul contract ca efect al manifestării de voință expresă a uneia din părți, cu o notificare prealabilă a celeilalte părți de minim 30 de zile calendaristice.
Prestatorul are dreptul de a pretinde plata corespunzătoare pentru serviciile prestate efectiv până la data denunțării unilaterale a contractului, în baza raportului de activitate întocmit în conformitate cu prevederile acestor Termeni și/sau Oferta Comercială.
Nerespectarea obligațiilor asumate prin prezentul contract de către una dintre părți dă dreptul părții lezate de a reziliat acordul contractual, în condițiile legii.
În concluzie, relația contractuală dintre Părți poate înceta în următoarele situații:
- la expirarea duratei contractuale, numai după achitarea integrală a serviciului prestat;
- prin acord;
- prin reziliere, în condițiile prezentului contract;
- prin denunțarea unilaterală a contractului;
- de drept, în cazul dizolvării, lichidării, falimentului, retragerii autorizației de funcționare a uneia dintre părți.
Încetarea prezentului contract nu exonerează părțile de la plata sumelor datorate și de la executarea obligațiilor asumate până la data încetării contractului.
- Cesiunea contractului:
Părțile nu vor putea cesiona, parțial sau integral, drepturile și obligațiile prevăzute în prezentul contract unei terțe persoane fără acordul expres, exprimat în scris, al celeilalte părți.
- OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR, APLICABILE RAPORTURILOR JURIDICE CONTRACTUALE.
- Obligațiile principale ale prestatorului.
Prestatorul se obligă să presteze serviciile asumate prin Oferta comercială (personalizată sau publicate pe site) în condițiile acestor Termeni, Ofertei comerciale și anexelor acesteia sau printr-un contract distinct.
Prestatorul se obligă să colaboreze cu Beneficiarul în vederea aducerii la îndeplinire cu succes a obiectului prezentului contract.
Prestatorul se obligă să remedieze deficiențele constatate de către Beneficiar și stabilite în sarcina sa după cum urmează:
- în termen de maxim 24 de ore pentru răspunsul la solicitările Beneficiarului, cu excepția împrejurărilor în care apar situații grave de nefuncționare în care se va interveni în cel mai scurt timp posibil, de multe ori în câteva minute, mai ales dacă este cazul de intervenții în timpul programului de lucru;
- în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la solicitare pentru realizarea de materiale grafice;
- în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la solicitare pentru crearea/editarea de texte, articole, etc.
Prestatorul se obligă să informeze, în prealabil, Beneficiarul referitor la eventualele schimbări de preț și/sau de condiții tehnice implicate de modificarea cerințelor Beneficiarului, apărute pe parcursul executării contractului, mai ales în situația în care Beneficiarul solicită alte intervenții ce nu au fost prevăzute inițial.
Prestatorul se obligă să utilizeze bugetul alocat de către Beneficiar în conturile online, doar în scopurile și pentru serviciile ce fac obiectul prezentului contract.
Prestatorul se obligă să respecte termenele contractuale, formatul și textul reclamei Beneficiarului, unde este cazul.
Prestatorul se obligă să întocmească, în scris, la cererea expresă a Beneficiarului, un raport de lucru și corespondență (raport de activitate) privind activitățile desfășurate până la acel moment în realizarea obiectului acordului contractual.
Prestatorul se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal ale persoanelor fizice rezultate în urma campaniilor de publicitate online furnizate Beneficiarului.
Prestatorul se obligă să păstreze confidențialitatea datelor și informațiilor obținute în urma executării obligațiilor asumate în temeiul colaborării cu Clientul.
Prestatorul se obligă să emită facturile pentru serviciile prestate și să le transmită Beneficiarului, în condițiile legii.
Prestatorul se obligă ca la finalizarea proiectului ce face obiectul prezentul contract, să comunice în scris acest lucru Beneficiarului, care va avea rolul de a-l analiza în detaliu în termen de 48 de ore, astfel încât Prestatorul să poată interveni în timp util pentru remedierea eventualelor erori. În cazul în care Beneficiarul nu-i comunică prestatorului deficiențele constatate, la expirarea acestui termen, se consideră că serviciile realizate de către prestator sunt conforme cerințelor Beneficiarului, iar obligația de plată a prețului contractului devine scadentă.
Prestatorul se obligă să informeze de îndată Beneficiarul referitor la eventualele schimbări de preț și/sau de condiții tehnice implicate de modificarea cerințelor beneficiarului, apărute pe parcursul executării contractului, mai ales în situația în care beneficiarul solicită alte intervenții ce nu au fost prevăzute inițial.
- Obligațiile principale ale Beneficiarului.
Beneficiarul se obligă să furnizeze datele de acces la aplicațiile necesare realizării serviciilor contractate. De asemenea, Beneficiarul declară că este proprietarul de drept al domeniului pe care se lucrează și care fac obiectul derulării prezentului contract.
Beneficiarul se obligă să efectueze în termenul stabilit plata contravalorii serviciilor de publicitate contractate.
Prin achitarea oricărei tranșe ulterioare avansului inițial plătit la semnarea contractului, Beneficiarul admite finalizarea tuturor acțiunilor întreprinse anterior de către prestator, având valoarea juridică de acceptare, similară recepției serviciilor prin proces-verbal.
Beneficiarul se obligă să pună la dispoziția Prestatorului informațiile și materialele necesare prestării serviciilor contractate, în termen de cel mult 5 zile de la data semnării prezentului contract.
Beneficiarul își asumă corectitudinea informațiilor comunicate și care sunt necesare realizării serviciului contract.
Beneficiarul se obligă să colaboreze eficient, prin respectarea termenelor de punere la dispoziția prestatorului a tuturor materialelor solicitate de către acesta, necesare prestării serviciului contractat.
Beneficiarul se obligă să furnizeze răspunsuri la solicitările obiective ale prestatorului în termen de maxim 24 de ore de la momentul solicitării. În cazul nerespectării de către beneficiar a acestui termen, activitatea prestatorului se sistează până la primirea răspunsului solicitat.
Beneficiarul se obligă să verifice îmbunătățirile solicitate, în maxim 2 zile lucrătoare de la data finalizării lor și să notifice prestatorul cu privire la deficiențele sesizate, astfel încât acesta să poată interveni în timp util pentru remedierea eventualelor erori. După această perioadă, proiectul se consideră finalizat și Beneficiarul se obligă să achite diferența de preț rămasă neachitată către prestator.
Beneficiarul se obligă să prelucreze datele cu caracter personal ale persoanelor fizice obținute în urma campaniilor de publicitate online în conformitate cu legislația în vigoare.
Beneficiarul se obligă să desemneze o singură persoană drept responsabil de proiect pentru a păstra legătura permanentă cu Prestatorul. Persoana desemnată va avea dreptul final de decizie și va fi informată asupra posibilelor modificări și operații solicitate ulterior, precum și responsabilitatea îndeplinirii obligațiilor în calitate de Beneficiar al prezentului contract.
Beneficiarul se obligă să furnizeze răspunsuri la solicitările obiective ale Prestatorului în termen de maxim 24 de ore de la momentul solicitării. În cazul nerespectării de către Beneficiar a acestui termen, activitatea Prestatorului se suspendă până la primirea răspunsului solicitat.
- LIMITAREA RĂSPUNDERII ÎN CAZUL ÎNCHEIERII UNUI ACORD CONTRACTUAL.
Prestatorul nu va fi considerat răspunzător pentru încălcarea de către Beneficiar a reglementărilor aplicabile în ceea ce privește modul de utilizare a serviciilor, scopul utilizării acestora sau conținutul transmis, stocat, expus sau care face, în orice mod, obiectul unei operațiuni efectuate cu sprijinul sau prin intermediul serviciilor prestate.
Prestatorul nu răspunde de eventualele modificări ale serviciului prestat, aduse de către Beneficiar după finalizarea proiectului și care nu fac obiectul prezentului acord. Disfuncționalitățile apărute după finalizarea proiectului, din culpa Beneficiarului, vor fi remediate de către Prestator contra-cost, conform listei de prețuri practicate de către acesta.
Prestatorul va realiza serviciile contractate în termenul stabilit de către părți și sub rezerva îndeplinirii de către Beneficiar a obligațiilor prevăzute mai sus, în caz contrar, termenul de realizare a serviciilor contractate se va decala în mod corespunzător, iar conținutul acestora se va modifica (simplifica) în funcție de informațiile și materialele remise Prestatorului de către Beneficiar.
Realizarea serviciilor contractate se efectuează pe baza documentelor, materialelor și informațiilor puse la dispoziție de către Beneficiar. Acesta își ia angajamentul că orice text, imagini, grafică, poze, design și orice altă operă furnizată Prestatorului pentru realizarea serviciilor contractate sunt deținute și aparțin Beneficiarului în mod legal. Responsabilitatea cu privire la orice reclamații sau acțiuni în justiție, ce rezultă din încălcarea unor drepturi de autor referitoare la conținutul acestora revine integral Beneficiarului.
Prestatorul este exonerat de orice răspundere în situația în care conturile aparținând Beneficiarului și utilizate de Prestator în campaniile de publicitate ( ex. contul de facebook, google, etc.) sunt blocate de către furnizorii acestor servicii ca urmare a încălcării politicilor acestor companii din cauza materialelor grafice/textelor puse la dispoziția Prestatorului de către Beneficiar.
- ALTE DISPOZIȚII APLICABILE:
- Comunicarea între părți:
În accepțiunea părților, orice notificare, adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă, în scris, la adresa/sediul prevăzut în partea introductivă a prezentului contract.
În cazul în care notificarea se face prin servicii poștale sau de curierat, ea va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire (A.R.) și se consideră primită de către destinatar la dată menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare.
Pentru a facilita procedura de corespondență, părțile acceptă și comunicările realizate la distanță prin orice serviciu de comunicare digitală. În acest sens, atât corespondența comercială, cât și orice alte comunicări / notificări se pot realiza în acest mod. Pentru comunicările oficiale realizate în acest mod, notificarea se consideră comunicată în prima zi lucrătoare după cea în care a fost expediată.
Notificările verbale nu se iau în considerare de niciuna dintre părți, dacă nu sunt confirmate, prin intermediul uneia din modalitățile prevăzute la alineatele precedente.
Părțile vor desemna o singură persoană ca și responsabil de proiect și de comunicarea cu cealaltă parte.
- Forța majoră:
Forța majoră trebuie să fie constatată de o autoritate competentă.
Forța majoră exonerează părțile de îndeplinirea obligațiilor asumate prin prezentul contract, pe toată perioada în care aceasta acționează, cu excepția obligațiilor de plată rămase restante către prestator, inclusiv a orelor de lucru sau a serviciilor deja prestate la momentul declarării forței majore.
Orice eveniment imprevizibil sau inevitabil care împiedică, în parte sau în totalitate, îndeplinirea obligațiilor contractului, va fi considerat un caz de forță majoră.
- Soluționarea litigiilor:
Părțile vor depune toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabilă, prin negociere directă, orice neînțelegere sau dispută care se poate ivi între ele în cadrul sau în legătură cu îndeplinirea contractului.
În situația în care neînțelegerile nu pot fi soluționate pe cale amiabilă, litigiul se va soluționa de către instanțele judecătorești competente, aflate în circumscripția sediului Prestatorului.